Tuesday, March 29, 2011

OdahOne Giveaway | Bersamamu Hidup Ini Indah Semuanya


"Bersamamu Hidup Ini Indah Semuanya"....itulah motto odahone.blogspot.com.
Odah+One= Odahone "Bersamamu hidup ini indah semuanya"..ungkapan orang yang tengah hangat bercinta

Ibarat mandi basah kuyup, tidur x ingat dunia, makan sampai nak termuntah

Bersamamu hidup ini indah semuanya..cinta itu memang indah untuk dinikmati

Bersamamu hidup ini indah semuanya..cinta hanya akan lahir sekali sahaja seumur hidup kita kerana cinta itu maha agung

Bersamamu hidup ini indah semuanya..Ada apa dengan cinta?

Bersamamu hidup ini indah semuanya..sukar hendak digambarkan bagaimana rasanya cinta itu

Bersamamu hidup ini indah semuanya..cinta hadir tanpa diduga

Bersamamu hidup ini indah semuanya..cinta itu buta x kenal baik atau pun jahat, hodoh ataupun cantik

Bersamamu hidup ini indah semuanya..itu memang hakikatnya kerana cinta tidak mempunyai mata

Bersamamu hidup ini indah semuanya..bila bercinta hidup ini bagaikan kita yang punya

Bersamamu hidup ini indah semuanya..mata kita bagai digelapkan yang ada cuma cahaya cinta yang menyinari hidup kita

Bersamamu hidup ini indah semuanya..sehari tak bertemu bagai terasa beribu tahun lamanya
Bersamamu hidup ini indah semuanya..cinta tidak ada kompromi

Bersamamu hidup ini indah semuanya..cinta memerlukan banyak pengorbanan

Bersamamu hidup ini indah semuanya..cinta hanya ada satu maksud tapi ada pelbagai kategori. Cinta pada Allah kekal abadi, cinta pada ibu bapa membawa ke syurga cinta pada sesama manusia membawa kepada kebahagiaan. 

Bersamamu hidup ini indah semuanya..cinta begitu sinonim dalam hidup manusia. Tanpa cinta gelaplah dunia.

Bersamamu hidup ini indah semuanya..mudah-mudahan cinta OdahOne membawa ke syurga kekal hingga ke akhir hayat......

Sebenarnya........just nak join Ga yang OdahOne buat..kalau rasa nak join kliklah pada banner kat atas tu..ada macam-macam hadiah yang menarik..tarikh tutup 30 April..nak tahu syarat-syarat GA pun kliklah pada banner

Nak TAG 2 orang ni....


Nota bibir seksi:)

Cinta pertama ku membawa aku ke alam perkahwinan kerana bersamamu hidup ini indah semuanya..

2 comments:

nini-Ab said...

cinta itu buta kalau tengah bercinta..dah kawin celik la...kata-kata daripada ayah mertua den

Odah + One = OdahOne said...

Hi! OdahOne dtg tgk entry ni...thanx 4 join...everything ok...LULUS...mngkin anda adalah pemenangnya??? Gud Luck!!
sbg ganjaran JOIN GA, OdahOne klik iklan nuff kat sini smbil fllow ur blog...Bersamamu Hidup Ini Indah Semuanya...Yeah!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...